Ik heb nummerbehoud aangevraagd bij de aankoop van mijn nieuwe simkaart. Alleen werkt mijn oude nummer niet meer en daarnaast werkt mijn 4g niet. Hoe kan dit?
Join the club (helaas..)
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je nog geen bereik hebt!
Ik heb even op je aansluiting gekeken en ik zie dat er een error is ontstaan waardoor je nummerbehoud vertraging heeft opgelopen. Helaas zijn er meerdere klanten waarbij deze technische error is ontstaan. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij zijn op dit moment hard aan het werk om dit op te lossen zodat iedereen zo snel mogelijk gebruik kan maken van zijn/haar simkaart. De dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting worden vergoed door ons. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan maak ik hier een aantekening van in ons systeem!
Groetjes,
Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.. Ik zie dat je zelf ook een topic hebt gestart hierover. Het is niet helemaal de bedoeling om onder meerdere topics te reageren omtrent hetzelfde probleem. Mijn collega
Groetjes,
Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.. Ik zie dat je zelf ook een topic hebt gestart hierover. Het is niet helemaal de bedoeling om onder meerdere topics te reageren omtrent hetzelfde probleem. Mijn collega
Groetjes,
Roeqajja
Ook ik reageer nu onder andere topics waar nummerbehoud nog steeds niet is geregeld. Vervelend voor jullie maar dat nummerbehoud gewoon ondanks diversen meldingen niet zeer spoedig wordt opgepakt en geregeld is pas vervelend en frustrerend voor ons als jullie klanten. Dus doe daar wat aan i.p.v. melden dat we onze gezamenlijke irritatie niet kenbaar mogen maken.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wij kunnen begrijpen dat je je frustratie uiteraard wilt uiten. Dit mag natuurlijk ook zeker, gezien ik me goed kan voorstellen dat je hier echt van baalt. Echter maakt het geen verschil om onder meerdere topics te reageren omdat dit (uiteraard wél met spoed) al opgepakt wordt door de desbetreffende afdeling. De desbetreffende afdeling is momenteel flink bezig om deze storing zo snel mogelijk op te lossen voor alle klanten met dit probleem. Dat is meer wat ik duidelijk probeerde te maken in mijn bericht. Wij balen hier ook ontzettend van, maar wij doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen voor iedereen.
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Roeqajja
Het lijkt nu opgelost, na 36u
Ik ook niet opgelost…
4g werkt nu wel alleen mijn nummer is nog niet overgezet.
Hier gaat het ook nog steeds niet goed.
Nu zijn we als gezin al bijna twee weken niet meer bereikbaar. Ik hoop echt op een snelle oplossing, vooral omdat ik over 2 dagen naar het buitenland ga en dus niet eens gebeld kan worden in het geval van calamiteiten. (Of andersom).
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend onhandig dat je na twee weken nog steeds niet bereikbaar bent!
Ik heb dit meteen aangekaart bij de technische dienst, zij hebben dit ook gelijk doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Bij de meeste klanten is het probleem na enkele werkdagen opgelost, maar ik heb te horen gekregen dat bepaalde netwerktaken bij jou nog niet opgelost zijn. Er wordt hiernaar gekeken door de desbetreffende afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb gekregen, laat ik je dit weten.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Roeqajja
Hoi
Bedankt voor al je geduld. Ik heb gistermiddag bericht gekregen dat ook bij jou de storing inmiddels opgelost zou moeten zijn. Ik zie ook dat je gebruik maakt van je bundels dus volgens mij gaat alles nu goed. Zou je mij nog even voor alle zekerheid willen laten weten of alles nu daadwerkelijk naar behoren werkt?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.