Skip to main content

.

Hallo,

 

Ik ben per vandaag overgestapt van kpn naar Simyo, maar het lijkt erop dat mijn nummerbehoud niet doorgekomen is (ook al geb ik hier al 2 keer een bevestiging over ontvangen!). Ben dus niet bereikbaar, ook niet zakelijk. Dit is erg vervelend. 
 

Nou kunnen problemen zich voordoen, maar ik lees dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar ondertussen wel betaal voor dit abonnement wat niet werkt.
 

graag zie ik een gepaste oplossing hiervoor.

 

groet,

Far

Hoi @Exclu,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Inmiddels heb ik gereageerd op jouw privébericht die je naar mij had gestuurd. Ik stel voor om het bij ons privégesprek te houden om verwarring te voorkomen 😊.

Groetjes,
Amy


Bedankt. Ik hoop dat het vandaag eindelijk opgelost wordt zodat ik weer bereikbaar ben én mobiel internet buiten de deur kan gebruiken. Zeer onhandig dit..


Reageer