.

smsjes die ik niet wil ontvangen

  • 3 January 2014
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
hoe kan het toch dat ik al 4 dagen zon 50x pd dezelfde sms krijg over die toegangscode voor voicemail?? en waarom duurt het dan zolang voordat ik eens uitleg krijg,word er echt knettergek van en dat is niet leuk als je op kolen zit omtrent familiegebeurtenissen die eraan zitten te komen!

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Reputatie 7
Als je er echt heel veel haast mee hebt, zou ik de Klantenservice (1200, gratis vanaf je simyo nummer) even bellen.

NB Je post blinkt niet echt uit in vriendelijkheid.

Even een oude spreuk/gezegde: Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn....:rolleyes:
Badge +6
hoe kan het toch dat ik al 4 dagen zon 50x pd dezelfde sms krijg over die toegangscode voor voicemail?? en waarom duurt het dan zolang voordat ik eens uitleg krijg,word er echt knettergek van en dat is niet leuk als je op kolen zit omtrent familiegebeurtenissen die eraan zitten te komen!

Hoi mama,

Heb je al de tip die Natascha die je had gegeven in je andere topic kunnen proberen?

Ik wil je overigens vragen om maar in één topic eenzelfde probleem te plaatsen om te zorgen dat het forum overzichtelijk blijft, daarom ga ik dit topic sluiten, ik wil je vragen te reageren in dit topic, daar helpen we je maar al te graag verder! :)

@RicoK, dankjewel voor het meedenken!