.

Beantwoord

SMS wel 5x ontvangen

  • 27 January 2014
  • 5 reacties
  • 715 Bekeken

Badge
De laatste paar weken als iemand mijn een sms stuurd ontvang ik die soms wel 6x iedere 10 minuten of iedere 30 minuten, dat is ieder keer anders, maar dit is erg hindelijk hoe kan dit
icon

Beste antwoord door Natascha 28 January 2014, 14:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
De laatste paar weken als iemand mijn een sms stuurd ontvang ik die soms wel 6x iedere 10 minuten of iedere 30 minuten, dat is ieder keer anders, maar dit is erg hindelijk hoe kan dit

Hoi Awgl61,

Heb je al geprobeerd om je simkaart in een ander toestel geplaatst? Wanneer je het sms'je nog een keer ontvangt dan verwijder je de sms en daarna kan je de simkaart terug plaatsen in je eigen toestel. Kan je laten weten of dit de oplossing is geweest?
Badge
Zodra ik een sms krijgt en het gebeurt weer zal ik dit testen
Badge +6
Zodra ik een sms krijgt en het gebeurt weer zal ik dit testen

Ik ben benieuwd of het probleem dan is opgelost.
Badge
Omdat ik geen andere telefoon had heb ik wel zodra ik het sms de 2x gehad had allebei de sms verwijderd, en daarna heb ik niets meer ontvangen, dus dit schijnt te helpen. Bedankt voor de tip
Badge +6
Omdat ik geen andere telefoon had heb ik wel zodra ik het sms de 2x gehad had allebei de sms verwijderd, en daarna heb ik niets meer ontvangen, dus dit schijnt te helpen. Bedankt voor de tip

Dat is fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Graag gedaan en een fijn weekend.

Reageer