.

Beantwoord

sms vanaf simyo ivm dataverbruik

  • 18 September 2012
  • 4 reacties
  • 350 Bekeken

Badge
Ik ben overgestapt van prepaid naar sim only abonnement en met nummer behoud. nu krijg ik een sms dat mijn bundel is gestopt. Dat klopt met prepaid maar niet voor mijn abonnement. moet ik me zorgen gaan maken of is dit een vergissing, want bij mijn simyo klopt het wel mvgr erik borstel
icon

Beste antwoord door Alex 20 September 2012, 13:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi sonyplayborstel,

Kan je aangeven welke bundel er in de sms werd aangehaald? Wellicht dat het e.e.a. nog niet goed in ons systeem staat na je overstap van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement. Op dit moment zijn je bel en internet bundel gewoon actief.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste alex
er stond alleen dat mijn maandbundel was afgelopen en dat klopt vwb mijn 0610404352 prepaid . ik wil alleen niet voor verrassingen komen ik ueb op dit moment zeker nog ruim 400 mb vwb mijn abonnement en ruim 240 vwb bel tegoed. dat niet eea door elkaar gehaald gaat worden. mvgr erik
Reputatie 5
Badge +10
Hoi sonyplayborstel,

Dit zou niet mogen gebeuren. Ik zie op het eerste gezicht echter dat je aansluiting correct is over gezet. Mocht dit nogmaals gebeuren dan hoor ik het graag. Wat je zegt over je resterende mb's en minuten klopt. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik hou het in de gaten op en na de eerste rekening bedankt voor de reactie mvgr erik

Reageer