Volgens het welkomstbericht dat mijn dochter (11 jaar oud) op 12 maart jl. van deze club kreeg, kan ze afzeggen door MT STOP te sturen naar 5040. Dit hebben we verschillende keren geprobeerd, maar ik krijg vervolgens te zien dat het versturen mislukt....
Voor de zekerheid heb ik het saldo gecontroleerd en bijgestort. Er staat momenteel meer dan Ā 10,- op.
Verder viel me op dat er op jullie site staat:
Ā Ā Ā 'Kan ik gebruik maken van betaalde SMS-diensten?
Ā Ā Ā Bij Simyo kun je geen gebruik maken van betaalde SMS-diensten.
Ā Ā Ā Wil je dit toch activeren, neem dan contact op met de Simyo Klantenservice.
Ā Ā Ā Na een iDEAL opwaardering van minimaal Ā 30,- kan de optie door Simyo alsnog worden geactiveerd.'Ā
We hebben echter nog nooit contact gehad met de Klantenservice van Simyo en hebben in de afgelopen maanden ook nog nooit met iDeal het saldo met Ā 30,- opgeladen.
Samenvattend:
- Mijn dochter heeft zonder toestemming van mij blijkbaar een betaalde SMS dienst aangevraagd en daar wil ik z.s.m. vanaf.
- Afmelden lukt niet op de aangegeven methode.
- Jullie vermelden op de site dat je deze diensten niet zonder een expliciete aanvraag en behoorlijke iDeal-betaling kan krijgen en toch zitten we er aan vast.
Graag jullie advies om dit z.s.m. op te lossen.
Groeten,
Arthur (via het account van m'n dochter)
Beste antwoord door Manisha
Bekijk originele reactie