.

Beantwoord

Sms'jes gaan nog naar mijn oude simkaart, terwijl ik nummerbehoud heb. Hoe kan dat?

  • 6 August 2015
  • 2 reacties
  • 2059 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Gisteren is het nummer van mijn oude telefoon overzet naar de nieuwe simyo simkaart. Vandaag heb ik de nieuwe simkaart in de nieuwe telefoon geplaatst. Internet werkt maar smsjes en telefoontjes komen nog binnen op mijn oude telefoon(met oude simkaart)
icon

Beste antwoord door Tiury 7 August 2015, 16:33

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Mmmm...even een eerste guess. Is je nieuwe simkaart geactiveerd? Mij lijkt het dat het 'internet dat het wel doet' op je nieuwe toestel via Wifi is. En dat je oude simkaart gewoon nog actief is. Dus voor bellen en sms maar ook voor internet via een dataverbinding.

En als je je nieuwe simkaart al wel geactiveerd hebt, heb je je nieuwe toestel dan al een keer helemaal uitgezet en weer opnieuw opgestart?

Maar dat laatste lijkt me niet in / aan de orde want dan zou je oude simkaart niet meer werkend moeten zijn.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi avs, welkom bij Simyo 🙂!

Het lijkt erop dat je nummerbehoud wel helemaal goed is overgezet en dat je simkaart tijdig is geactiveerd 🙂. Heb je misschien een iPhone? Ik heb het idee namelijk dat je 06-nummer nog actief is via Facetime en iMessage op je oude telefoon. Dit zou verklaren waarom je deze berichten nog binnenkrijgt op je oude telefoon.

Daarnaast kan het zijn dat we nog bezig waren om je nummer over te zetten. Het overzetten van nummers is vaak rond de lunch voltooid. Jouw berichtje is al ruim daarvoor geplaatst. Dit zou het ook kunnen zijn.

Wil je ons laten weten of het inmiddels rechtgezet is?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie de leon.

Reageer