.

Beantwoord

SMS bundel

  • 18 September 2012
  • 5 reacties
  • 501 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo wat ik me af vroeg is of je alleen een sms abonnement van 1000 smsjes voor 9,95 kan aanvragen zonder bel minuten

Mvg.
icon

Beste antwoord door Natascha 18 September 2012, 10:59

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Beste Hann,

Welkom op het forum!
Het is helaas niet mogelijk om alleen een abonnement af te sluiten met een smsbundel. De smsbundel is een aanvulling op de belbundel.
Badge
Dat bewijst dus dat er iets fout is gegaan. want in een bepaalde maand heb ik dus alleen maar een sms bundel en heb ik alle gebelde minuten appart betaald. heel erg vreemd.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi hann,

Als je een actief Simyo abonnement hebt, moet je altijd een sms bundel kunnen toevoegen aan dit abonnement. Mocht dit niet werken, dan zou een al lopende sms bundel een belemmering kunnen zijn. Mocht je geen sms bundel aan een je bestaande abonnement kunnen toevoegen en je hebt ook nog geen sms bundel, dan zou je even aan de bel moeten trekken.

Groetjes,

Alex
Badge
Het is nog veel anders. ik heb een afschrift gekregen waarbij ik een abbonenment voor alleen sms moet betalen.
En alle belminuten los er bij moet betalen. iets klopt er niet geloof ik.
Maar ik zal er nog wel even achteraan gaan.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi hann,

Ik zie dit inderdaad ook. Wat ik ook zie is dat je de ene maand een maand vooruit hebt betaald. Op de mei factuur heb je zowel de vaste abonnementskosten van juni als juli betaald. Vandaar dat de vaste abonnementskosten van je belbundel op de juni factuur niet in rekening zijn gebracht.

Groetjes,

Alex

Reageer