.

Beantwoord

Sms bij gemiste oproep

  • 26 April 2013
  • 2 reacties
  • 685 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb vandaag een oproep gemist. Daar krijg ik automatisch een sms van. Die hoef ik eigelijk niet te ontvangen, maar ik weet niet of ik dat kan uitzetten. Maar nu blijft deze sms ieder kwartier terugkomen en ik kan hem ook nergens verwijderen. Ik heb de batterij er ook al 2 keer uitgehaald, maar dit heeft niets geholpen. Hoe krijg ik die terugkerende sms er uit?

John
icon

Beste antwoord door Natascha 30 April 2013, 12:22

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Welke telefoon met os heb je?
Badge +6
Hallo,

Ik heb vandaag een oproep gemist. Daar krijg ik automatisch een sms van. Die hoef ik eigelijk niet te ontvangen, maar ik weet niet of ik dat kan uitzetten. Maar nu blijft deze sms ieder kwartier terugkomen en ik kan hem ook nergens verwijderen. Ik heb de batterij er ook al 2 keer uitgehaald, maar dit heeft niets geholpen. Hoe krijg ik die terugkerende sms er uit?

John


Hoi John van Rhee,

Je dient je simkaart in een ander toestel te plaatsen. Wanneer je dit hebt gedaan wacht je tot dat je sms hebt ontvangen daarna verwijder je de sms. Daarna kan je simkaart terug plaatsen in je telefoon. Je blijft de sms ontvangen omdat je toestel niet aan het netwerk door geeft dat je de sms als hebt ontvangen.

Reageer