.

Beantwoord

slecht bereik

  • 30 August 2012
  • 6 reacties
  • 1329 Bekeken

Is er iets bekend over een storing omgeving Groningen 9732EE?
Sinds enkele dagen heb ik hier dusdanoig slecht bereik dat een telefoongesprek niet mogelijk is.
icon

Beste antwoord door Wayne 31 August 2012, 10:25

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Rudolf Trekhaak,

Er worden sinds enkele dagen werkzaamheden uitgevoerd aan de zendmast waardoor het bereik minder goed kan zijn. Naar verwachting worden deze werkzaamheden vandaag afgerond en zou je in de loop van de avond of uiterlijk morgenochtend weer optimaal gebruik moeten kunnen maken van jouw aansluiting.
Badge
Welkom op het forum Rudolf Trekhaak,

Er worden sinds enkele dagen werkzaamheden uitgevoerd aan de zendmast waardoor het bereik minder goed kan zijn. Naar verwachting worden deze werkzaamheden vandaag afgerond en zou je in de loop van de avond of uiterlijk morgenochtend weer optimaal gebruik moeten kunnen maken van jouw aansluiting.


hallo 

hoe zit dat dan onder postecode 4337 tw omgeving middelburg
Reputatie 2
Badge +1
Hey avg36,

In deze omgeving is het bereik goed. Je zou zonder enige problemen gebruik moeten kunnen maken van het netwerk. Is dit ook het geval?
Badge
Hey avg36,

In deze omgeving is het bereik goed. Je zou zonder enige problemen gebruik moeten kunnen maken van het netwerk. Is dit ook het geval?


hoi 

ja ik heb goed bereik maar soms zie ik maar een streepje kwa de antenne om het zo maar even te zeggen vandaar ook deze vraag 

gr audrey
Reputatie 5
Badge +10
Hoi audrey,

Je bereik kan ook te maken hebben met andere factoren zoals het weer, plaats en toestel.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi audrey,

Je bereik kan ook te maken hebben met andere factoren zoals het weer, plaats en toestel.

Groetjes,

Alex



hoi alex

ik heb een samsung y toestel 
ik heb gisteren en vandaag problemen gehad met het mobiele netwerk dus ik kon niet bellen sms en naar buiten maar ook mensen die mij wat wouden smsen en bellen ging niet 
ik heb mijn telefoon uit gezet en weer aan dan is het even goed maar dag later weer het zelfde probleem

gr audrey

Reageer