.

Beantwoord

Simyo netwerk niet beschikbaar?

  • 11 May 2013
  • 4 reacties
  • 337 Bekeken

Badge
Ik heb een Simyo sim-only/prepaid, mijn beltegoed is € 2,72. Sinds gisteren zie ik dat ik alleen nog noodoproepen kan maken, ik kan ook niet gebeld worden want de beller gaat direct naar de voicemail.
Als ik kijk bij instellingen voor provider/netwerk zie ik het Symyo netwerk ook niet in de lijst staan.
KPN staat er wel in maar hoewel Simyo hun netwerk gebruikt kan ik daar niet aanmelden.

Moet het beltegoed soms boven een bepaald minimum zijn?
icon

Beste antwoord door MartijnR 11 May 2013, 08:13

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Sim only is wat anders als prepaid. Ik denk dat je prepaid hebt gezien je je beltegoed doorgeeft.

Simyo maakt gebruik van het KPN netwerk. Voor storingen kun je het beste op de site van KPN kijken.

Je beltegoed is €2,72 en dat is voldoende. Simyo heeft een vertraging in haar netwerk met het doorgeven van de verbruikte data en belminuten.
Ik zou even kijken tot wanneer dit is bijgewerkt, en misschien heb je daarna nog gebeld.

p.s. ik weet niet zeker of je bij negatief beltegoed en blokkade ook voor inkomende oproepen wordt geblokkeerd.

Probeer je telefoon eens uit en aan te zetten.
Badge
Resetten telefoon heeft probleem opgelost, hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +9
Da's mooi om te horen audiolover.

ik weet niet zeker of je bij negatief beltegoed en blokkade ook voor inkomende oproepen wordt geblokkeerd.



Dit zou eigenlijk niet moeten mogen....
Badge +8
Ik heb een Simyo sim-only/prepaid, mijn beltegoed is € 2,72. Sinds gisteren zie ik dat ik alleen nog noodoproepen kan maken, ik kan ook niet gebeld worden want de beller gaat direct naar de voicemail.
Als ik kijk bij instellingen voor provider/netwerk zie ik het Symyo netwerk ook niet in de lijst staan.
KPN staat er wel in maar hoewel Simyo hun netwerk gebruikt kan ik daar niet aanmelden.

Moet het beltegoed soms boven een bepaald minimum zijn?


Hoi audiolover,

Welkom op het forum!

Het antwoord van Martijn® lijkt me duidelijk.
Als je beltegoed maar boven 0 blijft, dan kun je altijd bellen. Is je beltegoed op, dan kun jij niet meer bellen, maar kun je nog wel gebeld worden.
Met wat jij beschrijft, lijkt het erop dat je simkaart het netwerk niet meer kon vinden. Uit- en aanzetten van het toestel is dan inderdaad vaak al de oplossing. Sowieso wel eens goed, om het toestel eens uit te schakelen.

Veel plezier met bellen nog!

Groetjes,

Charlene

Reageer