Skip to main content
Edit 16 april 2018: De informatie in dit topic is inmiddels verouderd. Uitleg en informatie over nummerbehoud vind je in dit topic.



Beste mensen,

zojuist mijn simkaart bij simyo geactiveerd.

het nummerbehoud is helaas geannuleerd omdat mijn huidige provider hollandsnieuwe het nummer niet herkent/ herkent.

nu lees ik op het forum hier wel dat dit probleem vaker voorkwam en ook weer is opgelost, maar niet precies hoe.

het iccid nummer in mijn ipone heeft 1 cijfertje teveel, maar welk cijfertje is dat dan?

het laatste?

ik zit wat op de wip, want ik moet binnen 2 dagen opzeggen en natuurlijk ook twee werkdagen voor de boeg.

hoop dat er wat ervaringsdeskundigen online zijn om mij uit de brand te helpen!!

alvast dank!

moet natuurlijk 'hollandsnieuwe zijn met twee 'll'.....blond....
Hoi Esther_1978, welkom op het Simyo forum :)



voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Nummerbehoud.



In je gegevens zie ik dat je inmiddels al een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud in hebt gediend via Mijn Simyo. Dat simkaartnummer is inderdaad 1 cijfertje korter; 18

Nu maar hopen dat ze het snel goedkeuren ;)



moet natuurlijk 'hollandsnieuwe zijn met twee 'll'.....blond....


Dat kun je ook niet helpen, dan 😛 Ik heb het al aangepast.



Op het moment dat je nummer is overgezet zul je je even opnieuw registreren op het forum. Laat je het voor die tijd weten als je hetzelfde mailadres en dezelfde nickname wilt gebruiken? Dan zorg ik dat dat kan.
Dag Ernst!

Dank voor je antwoord.

Inmiddels contact gehad met Hollands nieuwe en inderdaad het laatste cijfer moest weggelaten worden.( dus 18 cijfers ipv 19)

Omdat het allemaal door computers word gecheckt herkende die het nummer niet.

Zet het antwoord/ oplossing dus ook maar even in de reactie, wie weet heeft iemand er wat aan!

Nog geen mail gehad van simyo, maar zie in ' mijn simyo' dat het geregeld is.#opgelucht#
En ja ernst, zou fijn zijn als ik hetzelfde emailadres en nickname kan houden:)
Hoi Esther_1978,



Super dat het is gelukt 😳 Ook bedankt dat je de oplossing met ons deelt. Je nummer wordt op 6 juli overgezet. Op deze datum ga ik iets aanpassen, waardoor je weer een nieuw account kan aanmaken met dezelfde gegevens 😉



Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan weet je ons te vinden 🙂

Reageer