.

Vraag

Simkaartnummer vodafone aanpassen

  • 20 August 2012
  • 2 reacties
  • 655 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo,

Ik heb pas een abbonement bij Simyo afgenomen en daarbij nummerbehoud aangevraagd. Bij het invoeren van het simkaartnummer (vodafone) heb ik een fout gemaakt, ik heb niet het gehele nummer ingevoerd. Vervolgens heb ik een e-mail ontvangen met de mededeling dat mijn nummer niet geporteerd kon worden aangezien het ingevoerde simkaartnummer onjuist is. Daarbij was het verzoek om deze gegevens alsnog aan te leveren zodat er een nieuw verzoek tot nummerbehoud gedaan kon worden. Echter, er staat nergens beschreven hoe of waar ik deze gegevens aan kan leveren.

Waar kan ik deze gegevens alsnog correct aanleveren? Ik heb al gezocht bij Mijn Simyo maar kon hier niets over nummerbehoud vinden..

Alvast bedankt.

2 reacties

Te snel een topic geopend zonder de zoekfunctie te gebruiken. In dit topic lotgenoten gevonden die antwoord hebben gehad: https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/nummerbehoud-mislukt-waar-opnieuw-proberen-3882/.
Ik heb dan ook maar een privé bericht gestuurd naar één van de Moderators (Alex) een e-mail gestuud.

Dit topic hoeft dus niet meer beantwoord te worden en mag gesloten worden!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi TomB,

Ik heb je privé bericht ontvangen en beantwoord. Ik zal dit topic dan ook sluiten.

Groetjes,

Alex

Reageer