Skip to main content
antwoord

Simkaart werkt (nog) niet.

  • March 1, 2025
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Vandaag de nieuwe simkaart in mijn telefoon gezet. Het lukt echter niet om deze te activeren. Hij wordt steeds geblokkeerd.

In de brief staat de stappen te volgen op Mijn Simyo,. Deze stappen heb ik niet gezien of worden niet getoond? 
Hoe kan ik dit oplossen? Ik hoor het graag.

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Inge N,

Bedankt voor je bericht. 

Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost! Ik zal je topic om deze reden sluiten. :)

Thanks voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • March 1, 2025

Beste ​@Inge N Simyo is per WhatsApp bereikbaar tot 17.00 uur, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

 


  • auteur
  • Beginner
  • March 2, 2025

Inmiddels opgelost. Vraag geldt niet meer.


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • March 4, 2025

Hi ​@Inge N,

Bedankt voor je bericht. 

Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost! Ik zal je topic om deze reden sluiten. :)

Thanks voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja