Skip to main content

.

Beantwoord

Simkaart werkt (nog) niet.


Vandaag de nieuwe simkaart in mijn telefoon gezet. Het lukt echter niet om deze te activeren. Hij wordt steeds geblokkeerd.

In de brief staat de stappen te volgen op Mijn Simyo,. Deze stappen heb ik niet gezien of worden niet getoond? 
Hoe kan ik dit oplossen? Ik hoor het graag.

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Inge N,

Bedankt voor je bericht. 

Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost! Ik zal je topic om deze reden sluiten. :)

Thanks voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

JanD
  • Consultant
  • 810 reacties
  • 1 maart 2025

Beste ​@Inge N Simyo is per WhatsApp bereikbaar tot 17.00 uur, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

 


  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 2 maart 2025

Inmiddels opgelost. Vraag geldt niet meer.


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • antwoord
  • 4 maart 2025

Hi ​@Inge N,

Bedankt voor je bericht. 

Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost! Ik zal je topic om deze reden sluiten. :)

Thanks voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja