.

Beantwoord

simkaart werkt nog niet

  • 8 January 2014
  • 4 reacties
  • 327 Bekeken

Badge +1
nieuwe simkaart gekregen geinstalleerd en wat denk je niks nada noppis ben dan ook best boos op simyo mag niet echt lukken heb nu weer dat het sim niet lukt wat is er nu weer aan de hand ? jammer hoor simyo ben ik goed te woord gestaan heeft u nog vragen alles naar wens ja dag, zou nu wel eens willen bellen m.vr.gr. vlndr
icon

Beste antwoord door Ernst 9 January 2014, 16:04

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Hallo willem vlindr, wat een anti-climax.....

Heb je je (nieuwe) simkaart wel eerst geactiveerd via je Mijn Simyo?
Als je dit gaat doen of al hebt gedaan wil het heel vaak een uitkomst bieden om je telefoon uit en weer aan te zetten, zodat de simkaart opnieuw op het netwerk wordt aangemeld.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi willem vlindr,

Je hebt gisteren last gehad van deze vervelende vertraging in het verwerken van bepaalde gegevens.

Gelukkig werkt inmiddels alles weer en kun jij ook weer bellen.


Dank voor het meedenken, RicoK 🙂
Badge +1
vlndr willem,Ja ik heb zoals op de brief die bijgeleverd was eerst bijn MIJN SIMYO ingelogd kan ook niet anders want je hebt de codes nodig die worden meegezonden nu vandaag dus 09-01 is het mij gelukt om de telefoon weer op te starten EN hij werkt hopelijk zijn nu de problemen echt verholpen bedankt voor de ondersteuning en hopende dat alles in orde blijft zo met vriendelijke groet vlndr
Badge +8
vlndr willem,Ja ik heb zoals op de brief die bijgeleverd was eerst bijn MIJN SIMYO ingelogd kan ook niet anders want je hebt de codes nodig die worden meegezonden nu vandaag dus 09-01 is het mij gelukt om de telefoon weer op te starten EN hij werkt hopelijk zijn nu de problemen echt verholpen bedankt voor de ondersteuning en hopende dat alles in orde blijft zo met vriendelijke groet vlndr

Hoi willem vlndr,

Ja, die vertraging was echt heel vervelend. Maar nu werkt het gelukkig 🙂
Mocht er weer eens wat zijn (ik hoop het natuurlijk niet ;)) of je hebt gewoon een vraag, dan weet je het forum te vinden.

groetjes, Charlene

Reageer