.

Beantwoord

Simkaart nummer van mijn prepaid kaart heb ik niet meer, wat nu?

  • 24 February 2014
  • 8 reacties
  • 2159 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Edit 24 april 2018: De informatie in dit topic is inmiddels verouderd. Uitleg en informatie over nummerbehoud vind je in dit topic.

Ik wil mijn oude mobnr meenemen maar mijn oude prepaid simkaart is verknipt tot een microsimkaart en ik weet het nummer niet,Probeer al dagen bij vodafone dat simkaartnummer op te vragen maar krijg geen respons van hun,Wat zijn de mogelijkheden die ik heb om die simkaartnummer alsnog te pakken te krijgen
icon

Beste antwoord door Dries 25 February 2014, 16:30

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hallo Edu,

Volgens mij staat die op de kaart waaruit je de standaard simkaart hebt gehaald.
Volgens mij staat daar ook op pincode, pukcode
Of ze dat nummer weten bij vodafone weet ik niet.....
Lukt het niet om het nummer te achterhalen is het misschien een overweging waard om gewoon een nieuw nummer te nemen.....

Groetjes,
Friesian
En als je die kaart weg gegooid hebt wat dan als ik jou vragen mag,weet jij het ik niet
Reputatie 2
Badge +6
Ik wil mijn oude mobnr meenemen maar mijn oude prepaid simkaart is verknipt tot een microsimkaart en ik weet het nummer niet,Probeer al dagen bij vodafone dat simkaartnummer op te vragen maar krijg geen respons van hun,Wat zijn de mogelijkheden die ik heb om die simkaartnummer alsnog te pakken te krijgen

Hoi Edu56,

Wat vervelend dat je Vodafone niet te pakken krijgt 😞 Zij zijn wel de enige die je jouw simkaart nummer kunnen geven. Wat Friesian zegt zou eventueel kunnen helpen, als je nog het kaartje hebt waar je simkaart in zat. Als je die niet meer hebt, zul je toch echt contact moeten opnemen met Vodafone.

Zou je willen weten of het je gelukt is om je simkaart nummer te verkrijgen?
En als je die kaart weg gegooid hebt wat dan als ik jou vragen mag,weet jij het ik niet


Daarom schreef ik ook misschien een nieuw nummer.
Dan moet je je contacten een bericht sturen met het nieuwe nummer.
(whatsapp, groepsbericht)

Dat zou ik doen, maar jij bent jij......:D

Groetjes,
Friesian
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Edu56 en Friesian,

Het is altijd mogelijk om je nummer te behouden. Je telefoonnummer moet dan wel contractvrij zijn en niet afgesloten. Als je je kaartje niet meer hebt waar je simkaart in zat, kun je alleen achter je simkaart nummer komen door contact op te nemen met je huidige provider. Zij kunnen jou die informatie geven.

'If all else fails' is het ook mogelijk om een telefoonnummer van Simyo te gebruiken :)

@Edu56, wil je laten weten of het is gelukt met je aanvraag voor nummerbehoud?
Wat moet ik dan vragen aan mijn huidige provider of ze mijn oude nummer willen over nemen of zo?.Want ik weet nog steeds niets over hoe of wat.
Reputatie 7
Badge +9
Voor nummerbehoud moet je altijd aan je nieuwe (huidige) provider vragen dat te regelen. Zij nemen dan namens jou contact op met de provider waar het te behouden nummer loopt. Voor meer info zie hier.
Badge +8
Wat moet ik dan vragen aan mijn huidige provider of ze mijn oude nummer willen over nemen of zo?.Want ik weet nog steeds niets over hoe of wat.

Hoi Edu6,

Je simkaartnummer kun je aan ze vragen. Als je prepaidkaartje van Vodafone was, dan hebben zij het simkaartnummer nog wel. Dan neem je contact op met hun klantenservice, legt uit dat je dat nummer wilt meenemen naar een nieuwe provider en dat je daarvoor het simkaartnummer nodig hebt. Zij hebben dat ergens in hun gegevens staan. Ik begrijp dat het nu lastig is om in contact te komen met ze? Dat is wel heel vervelend dan. Hebben ze geen telefoonnummer waar je ze op kunt bereiken?
Contact opnemen met Vodafone is de manier om het simkaartnummer toch achterhalen, ondanks dat je het kaartje kwijt bent. En dan kun je gewoon de aanvraag nummerbehoud doen bij ons. :)

Laat je weten of je ze te pakken krijgt?

Groetjes, Charlene

Reageer