wat heb ik verkeerd gedaan ?
Beste antwoord door xMargrietm
Bekijk originele reactieBeste antwoord door xMargrietm
Bekijk originele reactieHmm blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem!
Ik heb in het buitenland gezeten 4 maanden en was daar toen mijn nummer overgezet zou worden van simyo abonnement naar simyo prepaid. Ik had mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar tot nu toe doet die het nog steeds niet. Hij geeft aan dat registratie simkaart mislukt is. Na mail contact gehad te hebben, zeiden ze me het in een andere telefoon te proberen. Daar geeft die echter ook inactieve sim aan. Nu terug in NL heb ik mijn telefoonnummer toch echt nodig! Wat kan ik hier aan doen??
Hoi Jessie,
Volgens onze gegevens is het abonnement met je telefoonnummer per 1/2/12 beëindigd. Heb je de prepaid bestelling op hetzelfde adres gedaan? We vinden wel een andere aansluiting (prepaid) op jouw gegevens terug. Dit is echter een ander telefoonnummer.
hallo,
ik heb net mijn sim kaart geactiveerd maar kan niet bellen , sms en en op internet. ik heb van alles al geprobeert .
ik ontvang ook geen sms, of als iemand me wil bellen dan hoor je een paar piepjes.....
groetjes , margriet
Hoi xMargrietm,
Volgens onze gegevens maak je inmiddels al een tijdje gebruik van de simkaart. Het probleem lijkt opgelost. Kan je ons laten weten of dit inderdaad het geval is?
beste simyo
ik heb nu vanaf 3 weken een abonnement.
ik heb er zelfs al 3 keer voor gebeld en 1 keer een nieuwe simkaart aangevraagd. maar niks werkt
wat ik krijg te zien is gewoon niks ik kan alleen nood oproepen doen.
ik zou graag willen weten hoe het komt wand begin er nu echt genoeg van te kijgen dat die het telkens niet doet?
ik krijg als ik hem in mijn nokia 5230 doet een melding van ''registatie sim-kaart mislukt''
ik zou het graag willen horen hoe dit komt
groetjes Damian.
Hoi damian,
Het lijkt er op dat je toestel i.c.m. een Simyo simkaart niet werkt. Om dit te controleren raden we je aan een ander simlock vrij toestel te proberen. Kan je ons laten weten of de simkaart wel in een ander toestel werkt?
Groetjes,
Alex
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.