ik heb mijn simkaart geactiveerd ,maar als ik bel krijg ik steeds de melding ,, wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld''
wat heb ik verkeerd gedaan ?
Bladzijde 2 / 2
+2
Hi tammie, Broerbob en tomnaat,
Uit onze gegevens blijkt dat jullie alle drie inmiddels gebruik van de aansluiting hebben gemaakt. Wij gaan ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Mochten jullie verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat jullie alle drie inmiddels gebruik van de aansluiting hebben gemaakt. Wij gaan ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Mochten jullie verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.