.

Beantwoord

Serious Request

  • 2 February 2014
  • 1 reactie
  • 863 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Hallo,
Tijdens de Serious Request actie van 3FM heb ik met mijn Simyo abonnement naar 3333 gesmst. Er stond bij dat ik hiermee €0,90 doneerde aan Serious Request. Maar aan de factuur van december te zien is dit niet gebeurd. Heb ik nu dus niet gedoneerd?

Gr. Wim.
icon

Beste antwoord door Dries 4 February 2014, 16:24

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi wimXD.

Welkom op het forum van Simyo :)

Ik zie in je verbruik dat je inderdaad op 22 december een sms hebt verstuurd naar 3333. Dat is alleen wel een betaalde sms-dienst. Als je een sim only abonnement hebt, is het niet mogelijk om naar een betaalde sms dienst te sms'en. Met een prepaid aansluiting van Simyo kun je wel naar een betaalde sms-dienst sms’en. Ik moet je dus helaas mededelen dat je donatie van € 0,90 niet is gedaan aan de actie van 3FM.

Je kunt wel een sms versturen naar een betaalde sms-dienst, maar je hoort daarna een sms te ontvangen ter bevestiging. Dit is de betaalde sms. Deze sms wordt dus geblokkeerd. Jij ontvangt geen bericht dat deze sms niet aankomt. Het lijkt dus net alsof je sms is verdwenen, want in je verbruik zie je wel staan dat de sms is verzonden naar de betaalde dienst.

Ik vind het erg jammer dat ik je niet anders kan berichten.

Reageer