.

Beantwoord

Regelmatig niet aangemeld bij netwerk, wat nu?

  • 13 May 2014
  • 2 reacties
  • 1165 Bekeken

Goedeavond,

Ik heb een Samsung Galaxy trend Plus aangeschaft. ik ben ook onlangs van Simpel naar Simyo overgestapt met nummerbehoud. Echter nu heb ik iedere keer het probleem dat na verloop van tijd niemand kan bellen. De telefoon geeft dan aan "niet aangemeld bij netwerk". Dan schakel ik mijn mobiel uit en schakel deze daarna weer in. Hij doet het dan wel weer alleen na verloop van tijd krijg ik weer dezelfde melding en kan ik wederom niet bellen. Kunnen jullie mij hiermee helpen wat gaat er fout?
icon

Beste antwoord door Kim 14 May 2014, 19:29

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Kan het technisch niet nakijken, maar ik zou je adviseren om jouw simkaart in een ander toestel te stoppen om het een en ander uit te kunnen sluiten. Het kan aan je toestel liggen namelijk.
Badge +6
Goedeavond,

Ik heb een Samsung Galaxy trend Plus aangeschaft. ik ben ook onlangs van Simpel naar Simyo overgestapt met nummerbehoud. Echter nu heb ik iedere keer het probleem dat na verloop van tijd niemand kan bellen. De telefoon geeft dan aan "niet aangemeld bij netwerk". Dan schakel ik mijn mobiel uit en schakel deze daarna weer in. Hij doet het dan wel weer alleen na verloop van tijd krijg ik weer dezelfde melding en kan ik wederom niet bellen. Kunnen jullie mij hiermee helpen wat gaat er fout?


Hoi bruit28,

Wat vervelend dat je deze problemen ervaart met je aansluiting. Ik sluit me voor nu aan bij het advies van Johndoe, stop je simkaart eens in een andere telefoon en kijk of je dan hetzelfde probleem ervaart, dit om na te gaan of het aan de simkaart ligt of eventueel aan je telefoon.

Blijft het probleem bestaan, dan zou ik graag van je willen weten of je dit probleem op één locatie ervaart of op meerdere en zowel op binnen/buiten en zowel op 2G als op 3G?

Ik verneem graag je bevindingen! :)

@Johndoe, dankjewel voor het meedenken!

Reageer