.

Beantwoord

Problemen met nummer overzetten

  • 16 August 2012
  • 5 reacties
  • 494 Bekeken

Badge +1
Afgelopen maandag (13aug'12) zou mijn nummer overgezet worden naar de nieuwe Simyo simkaart.
Op 12 augustus heb ik een email ontvangen van Simyo om mijn simkaart te activeren om problemen te voorkomen met overzetten. Dit heb ik ook gedaan die zondag.
Ik heb een melding gekregen dat dit succesvol is verlopen. De volgende dag(13 augustus) deed mijn simkaart(van Hi, voormalig provider) het niet meer en heb ik die kaart vervangen voor mijn nieuwe Simyo simkaart. De kaart werkt prima, ik ontvang internet en kan bellen/smsen, echter is mijn originele nummer van Hi niet omgezet op mijn Simyo kaart. Ik ben niet bereikbaar op dit nummer, maar nog steeds op het (tijdelijke) simyo nummer.
Ik heb de telefoon al meerdere malen uitgezet en de simkaart er uit gehaald, helaas zonder succes.
Graag zou ik hier een oplossing voor ontvangen, want momenteel ben ik onbereikbaar op mijn normale nummer.
icon

Beste antwoord door Natascha 16 August 2012, 16:22

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Beste Jesper,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je laten nakijken door de afdeling nummerbehoud.
Je telefoonnummer is op 13 augustus overgezet naar Simyo. Ik heb je aansluiting een reset gegeven.
Ik wil je graag vragen je toestel uit/aan te zetten. Kan je me laten weten of het werkt.
Badge +1
Beste Jesper,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je laten nakijken door de afdeling nummerbehoud.
Je telefoonnummer is op 13 augustus overgezet naar Simyo. Ik heb je aansluiting een reset gegeven.
Ik wil je graag vragen je toestel uit/aan te zetten. Kan je me laten weten of het werkt.


Beste Natascha,

Ik heb mijn mobiel uit/aan gezet(incl sim tijdelijk uit halen).
Helaas heb ik nog steeds niet mijn oude nummer, maar het (tijdelijke) simyo nummer.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jesper,

Het lijkt er op dat je nummer overzetten nog niet helemaal is gelukt. Ik heb zojuist contact gehad met de betreffende afdeling. We doen ons best om dit nog voor 17:30 te realiseren. Anders wordt het in ieder geval maandag over gezet.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hoi Alex,
Bedankt voor je reactie en actie, want ik heb inmiddels mijn oude nummer weer!
Gr jesper
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen dat het werkt Jesper.

Groetjes,

Alex

Reageer