Skip to main content
Beantwoord

problemen met internet en bellen, wat nu?

  • 18 July 2024
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Hallo,

ik heb problemen dat ik niet bereikbaar ben als ik geen wifi heb. Men kan mij niet bellen, appjes komen niet aan. Ik heb een Iphone 11 en gelezen dat het daar waarschijnlijk aan ligt. Inmiddels alle instellingen e.d nagekeken, telefoon uit en aan gezet.

is er op korte termijn een oplossing?

Groet,

Leonie Pas

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Het is vooral afwachten tot KPN een oplossing heeft. Tot die tijd is het helaas afwachten (of iets anders dan een iPhone 11 en 12 gebruiken maar ja dat is ook weer zoiets...). Ze zijn al 2 maand bezig.

 

Meerdere keren per dag telefoon uit en aan of vliegtuig mode aan en uit is de enige tijdelijke oplossing.

 

Ik weet niet als je bij Simyo klaagt dat ze dat dan weer doorzetten naar KPN dat KPN meer zicht krijgt over de aantal klachten.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Leoniepas,

Bedankt voor je bericht. 

Momenteel zijn er inderdaad problemen met het KPN netwerk en de Iphone 11. We zijn druk bezig met het oplossen van dit probleem en zullen uiteraard alle gedupeerde klanten een passende compensatie bieden.

De enige tijdelijke oplossingen die er zijn is het opnieuw opstarten van je toestel of de vliegtuigmodus aan en uit zetten zoals @RobbyTown al aangaf. Bedankt voor je hulp! 😊


Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik kijk dan graag even met je mee.

Groetjes,
Ashley
 

Reageer