.

Beantwoord

problemen met bellen, wat kan ik doen?

  • 31 May 2023
  • 13 reacties
  • 78 Bekeken

Mensen kunnen mij niet horen als ik bel of gebeld wordt

icon

Beste antwoord door RicoK 31 May 2023, 08:05

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7

@Lydiak Als je je simkaart in een andere telefoon steekt voor een kruistest kan men je dan nog steeds niet horen?

Reputatie 7
Badge +9

Probeer eens te bellen met een headset aangesloten op het toestel; of met het gesprek op speaker. Vaak zien we op het forum dat dit een kapotte microfoon in het toestel is.

als ik mijn simkaart in n andere telefoon doe dan horen ze me ook niet. Ligt het dan aan de simkaart?

Reputatie 7

@Lydiak Daar heeft het wel alle schijn van. Een van de Moderatoren @Amy of @Roeqajja zal dit oppakken en waarschijnlijk een netwerkreset van je simkaart doen. 

Houd je topic in de gaten.

Probeer eens te bellen met een headset aangesloten op het toestel; of met het gesprek op speaker. Vaak zien we op het forum dat dit een kapotte microfoon in het toestel is.

Met het gesprek op de speaker ben ik wel te horen

Reputatie 7

@Lydiak Wat een toeval dan, dat je met de simkaart in beide geteste toestellen geen gesprek kan voeren anders dan op de speaker……..

Reputatie 7
Badge +9

Dit combinatie van antwoorden maakt het wel complex.

Dat je niet te horen bent als je de simkaart in een ander toestel doet betekend dat het iets aan de kant van Simyo is.

Echter dat je wel te horen bent met het gesprek op speaker betekend dat het juist iets met het gebruikte toestel is.

Dit combinatie van antwoorden maakt het wel complex.

Dat je niet te horen bent als je de simkaart in een ander toestel doet betekend dat het iets aan de kant van Simyo is.

Echter dat je wel te horen bent met het gesprek op speaker betekend dat het juist iets met het gebruikte toestel is.

Vanavond als ik uit mijn werk ben,alles nog maar eens checken. In elk geval bedankt voor t meedenken

@Lydiak Wat een toeval dan, dat je met de simkaart in beide geteste toestellen geen gesprek kan voeren anders dan op de speaker……..

@RicoK  Idd nogal vaag. Vanavond als ik uit mijn werk ben alles nog maar eens checken. In elk geval bedankt voor alle moeite...

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Lydiak,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat mensen je niet kunnen horen zodra je belt!

Ik heb zojuist je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Belangrijk is dan nog wel dat je je telefoon voor 15 minuten uitschakelt zodra je dit leest. Zou je het nog even kunnen laten weten of dit heeft geholpen? Mocht dit niet geholpen hebben, dan raad ik inderdaad aan om nogmaals een kruistest uit te voeren. Aan de hand daarvan kunnen wij uitsluiten of het probleem aan je telefoon ligt of je simkaart. Wij kunnen je dan een nieuwe simkaart opsturen als dit nodig is :).

Bedankt voor de hulp! @Groentjuh en @RicoK 😊

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @Lydiak,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat mensen je niet kunnen horen zodra je belt!

Ik heb zojuist je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Belangrijk is dan nog wel dat je je telefoon voor 15 minuten uitschakelt zodra je dit leest. Zou je het nog even kunnen laten weten of dit heeft geholpen? Mocht dit niet geholpen hebben, dan raad ik inderdaad aan om nogmaals een kruistest uit te voeren. Aan de hand daarvan kunnen wij uitsluiten of het probleem aan je telefoon ligt of je simkaart. Wij kunnen je dan een nieuwe simkaart opsturen als dit nodig is :).

Bedankt voor de hulp! @Groentjuh en @RicoK 😊

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @Roeqajja 

Ga ik doen. Bedankt.👍

Hoi @Lydiak,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat mensen je niet kunnen horen zodra je belt!

Ik heb zojuist je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Belangrijk is dan nog wel dat je je telefoon voor 15 minuten uitschakelt zodra je dit leest. Zou je het nog even kunnen laten weten of dit heeft geholpen? Mocht dit niet geholpen hebben, dan raad ik inderdaad aan om nogmaals een kruistest uit te voeren. Aan de hand daarvan kunnen wij uitsluiten of het probleem aan je telefoon ligt of je simkaart. Wij kunnen je dan een nieuwe simkaart opsturen als dit nodig is :).

Bedankt voor de hulp! @Groentjuh en @RicoK 😊

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @Roeqajja 

Ga ik doen. Bedankt.👍

 

 

Hoi Roeqajja,

Achteraf blijkt dat idd de microfoon van mijn telefoon kapot is. 

Nu mag ik weer n nieuwe😉😉

Bedankt voor alle hulp en meedenken.

 

Groetjes, Lydiak

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Lydiak,

Bedankt voor de update. Goed om te lezen dat je achter de oorzaak bent gekomen! 

Mocht je een nieuwe simkaart voor je nieuwe telefoon nodig hebben, dan kun je mij gerust een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer