.

Beantwoord

Privénummer niet mogelijk terug te bellen, wat nu?

  • 5 June 2023
  • 6 reacties
  • 1037 Bekeken

Ik kreeg een telefoontje van een prive-nummer. Ik wil dit nummer terugbellen maar dit is niet mogelijk omdat het icoontje (groen telefoonhoorn) ontbreekt. Er is een voicemail bericht ingesproken maar ik kan ook 1233 niet bellen omdat ook hier het groene icoontje  ontbreekt. Heb ik een verkeerde instelling?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 6 June 2023, 16:59

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik vermoed, maar kan het niet met 100% zekerheid zeggen, dat de telefoon app (het hoorntje) van je startscherm is verwijderd op één of andere manier. Maar als je tussen al je apps kijkt vind je deze ook niet meer terug?

 

Maar je schrijft ook privénummer, je bedoelt hier niet mee een onbekend / afgeschermd nummer?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Yvonne0706,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat het icoontje van je telefoon app ontbreekt!

Zou het kunnen dat je deze misschien per ongeluk hebt verwijderd zoals Ray zegt? 

Als je gebeld bent door een privénummer/anoniem nummer, dan klopt het inderdaad dat je deze niet terug kunt bellen. Je kunt nummers alleen terugbellen als het telefoonnummer ook daadwerkelijk zichtbaar is.

Bedankt voor je hulp @Ray!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +7

Jammer dat @Yvonne0706 niet wil uitleggen wat ze bedoelt met een prive nummer.

Reputatie 7
Badge +7

Dat denk ik ook, maar de enige die echt kan zeggen wat er bedoeld wordt is TS.

Ik vermoed, maar kan het niet met 100% zekerheid zeggen, dat de telefoon app (het hoorntje) van je startscherm is verwijderd op één of andere manier. Maar als je tussen al je apps kijkt vind je deze ook niet meer terug?

 

Maar je schrijft ook privénummer, je bedoelt hier niet mee een onbekend / afgeschermd nummer?

Je hebt gelijk. Het was een afgeschermd nummer.

Jammer dat @Yvonne0706 niet wil uitleggen wat ze bedoelt met een prive nummer.

Ik wil het best uitleggen maar kon niet eerder reageren dan vandaag Jammer dat je zo'n bericht plaatst Wim. Er kunnen omstandigheden zijn dat reageren binnen 1 dag niet lukt

Reageer