.

Beantwoord

Prepaid => Sim only: Activeer simkaart?

  • 23 April 2013
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Ik probeer over te stappen van Prepaid naar Sim Only, maar krijg de melding "Simkaart niet geactiveerd". Voor zover ik kan overzien in "Mijn Simyo" is de simkaart gewoon geactiveerd; ik kan immer ook gewoon bellen en sms-sen. Graag jullie advies.
icon

Beste antwoord door Alex 25 April 2013, 17:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum HJvanWell,

Ik vermoed dat je een negatief beltegoed saldo op het moment dat je probeerde over te stappen via de overstap link. Klopt dit? Ik zie dat er op 23/4 is opgewaardeerd. Daarom ben ik benieuwd of het nu wel lukt om over te stappen naar een Simyo abonnement. In dit topic vind je alle informatie over je van prepaid naar een abonnement kunt overstappen.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Ik kreeg in eerste instantie twee meldingen, t.w.:
- negatief beltegoed
- simkaart niet geactiveerd.

Na 10,- euro opwaardering beltegoed bleef nog steeds de melding "simkaart niet geactiveerd" verschijnen. Inmiddels is na telefonisch contact eea opgelost en wacht ik op de activatiecode.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de hele procedure nogal omslachtig vind, voor iets dat niet meer dan een simpele muisklik zou moeten zijn. In dat kader vraag ik me ook af waarom jullie maar liefst 15,- euro administratiekosten in rekening brengen? Waarom moeten klanten betalen voor jullie inefficiency als ze kiezen voor vaste klant ipv prepaid? Dit lijkt me de omgekeerde wereld!

Grt,
Reputatie 5
Badge +10
Hoi HJvanWell,

Ok goed om te weten dat het is gelukt. De administratiekosten worden in rekening gebracht, omdat er technische handelingen verricht moeten worden om dit mogelijk te maken. Daarnaast moet er een nieuwe account gecreƫerd worden voor je Mijn Simyo omgeving.

Groetjes,

Alex

Reageer