.

Beantwoord

prepaid naar abonnement wil niet

  • 12 February 2013
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Badge
Hoe eenvoudig kan het zijn : al jaren een prepaid account, wil nu over naar sim only. Zou in 24 uur moeten kunnen. Maarrrrr prepaid en dus nooit een bank opgegeven, dat wil niet. Hoe voer je dat in ? Niet. Maar even bij opwaarderen gekeken, daar kan het, sterker : is ook gelukt Ā» heb een cent gekregen plus een activeringscode.
Code op de juiste plek ingevoerd en dan kiezen voor "over naar sim only" , dus niet , systeem zegt "nummerbehoud niet afgerond" . Hoezo, heb al een nummer en hou dat nummer.
Heb al een mail gestuurd naar porteringen, kan wel een dag of drie duren. En misschien komt er dan weer een konijn uit de hoge hoed. Hier misschien een sterk idee ?Ā 
icon

Beste antwoord door Alex 13 February 2013, 10:02

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi simbad,

We hebben een aanpassing gedaan in ons systeem waardoor het nu mogelijk is om de overstap optie te gebruiken op je prepaid pagina. Excuses voor de verwarring.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoe eenvoudig kan het zijn : al jaren een prepaid account, wil nu over naar sim only. Zou in 24 uur moeten kunnen. Maarrrrr prepaid en dus nooit een bank opgegeven, dat wil niet. Hoe voer je dat in ? Niet. Maar even bij opwaarderen gekeken, daar kan het, sterker : is ook gelukt Ā» heb een cent gekregen plus een activeringscode.
Code op de juiste plek ingevoerd en dan kiezen voor "over naar sim only" , dus niet , systeem zegt "nummerbehoud niet afgerond" . Hoezo, heb al een nummer en hou dat nummer.
Heb al een mail gestuurd naar porteringen, kan wel een dag of drie duren. En misschien komt er dan weer een konijn uit de hoge hoed. Hier misschien een sterk idee ?Ā Hoi simbad,

We hebben een aanpassing gedaan in ons systeem waardoor het nu mogelijk is om de overstap optie te gebruiken op je prepaid pagina. Excuses voor de verwarring.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
------------------------------------------
We hebben een aanpassing gedaan in ons systeem waardoor het nu mogelijk is om de overstap optie te gebruiken op je prepaid pagina. Excuses voor de verwarring.
=====================================================================================
Tot zover wat er in item nummer [1] stond.

En toen wilde ik Alex beantwoorden, en bleek het item geclosed te zijn .................Ā Ā  het wil niet, zit een verkeerd DNA in.

Het antwoord is, Alex, dat inderdaad vanochtend die error uit 2005 is losgepeuterd, en kon ik de aanvraag indienen, dat was vanochtend om 09:28 uur.
Het is nu 16:17 uur, ik heb nog geen witte rook zien verschijnen.

Heb er nog geen goed gevoel bij.
Badge
Zou 't vanwege Valentijn zijnĀ  ?
Ben niet zeker.
Heb zojuist op donderdagochtend rond 08:30 een mailtje gezien en hier op de website gechecked , dat de overstap gelukt is.

Het begin is er.

Nu nog een passend beltegoed op maandbasis, nu voor 2 toestellen, maar dat staat in een tweede topic onder de noemer "gemakkelijk aanpasbaar" want daar verstond ik toch heel iets anders onder.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi simbad,

Goed om te weten dat je nummer goed is over gezet. In dit topic heb ik je vraag over bundels aanpassen beantwoord.

Groetjes,

Alex