.

Prepaid naar Abonnement, blijft mijn simyo account hetzelfde?

  • 5 October 2012
  • 4 reacties
  • 330 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben overgestapt van simyo prepaid naar een simyo abonnement en heb nummerbehoud aangevraagd.
In de bevestigingsmail mail heb ik een nieuw (tijdelijk) telefoonnummer en wachtwoord gekregen en heb nu dus een tweede account.
Hoe weet ik op welk account ik mijn zaken moet regelen?

PS. Ik heb het startpakket op dit moment nog niet binnen en heb dus ook nog niet ingelogd op het nieuwe (tijdelijke account)

Groetjes Jochem

4 reacties

Badge +2
Beste Jochem H,

Je hebt inderdaad nu tijdelijk twee accounts. Op het moment dat je nummer is overgezet komt je tijdelijk nummer te vervallen en heb je alleen één account met het oude nummer.

Groetjes,

Arie
Badge
Arie hartstikke bedankt voor je reactie! :)

Jochem
Badge
Hallo,

Ik ben onlangs overgestapt van een prepaid naar een abonnement (allebei van Simyo) en heb nummerbehoud aangevraagd.
Ik heb een mailtje binnengekregen met een afwijzing waarin stond:

"Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0611162504  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.
De reden opgegeven door je vorige provider is: Overstap van prepaid naar sim-only abonnement dient via mijn simyo (prepaid) te gebeuren."

Ik ben altijd bij simyo gebleven en de reden vind ik erg onduidelijk en snap dus ook niet hoe ik dit moet oplossen. Kan iemand mij helpen?

Groetjes

Jochem
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jochem H,

Sinds kort kun en moet je dit via je persoonlijke pagina aanvragen. Dit kan via je 'Mijn Simyo' omgeving. Vervolgens kun je vanaf het tabblad overzicht kiezen voor de optie 'overstappen naar een Simyo abonnement'.

Ik zie dat de overgang inmiddels voltooid is.

Off-topic. Ik heb je andere topic samengevoegd met dit topic, omdat het om dezelfde vraag gaat.

Groetjes,

Alex

Reageer