.

Beantwoord

premium sms dienst ondersteunen we niet bij een Simyo abonnement.

  • 19 August 2013
  • 2 reacties
  • 1177 Bekeken

Goedendag,
Ik kom tot de ontdekking dat een premium sms dienst niet wordt ondersteund met mijn abonnement.
Hoe en waarom is dit mogelijk, ik kan geen sms sturen naar bijv. 8118!
Hier word ik niet blij van, en dit staat ook niet herkenbaar in jullie leveringsvoorwaarden toen ik overstapte van prepaid naar een abonnement.
Spijt van mijn overstap dus. Hoe kom ik zo snel mogelijk van mijn abonnement bij u af?
met vriendelijke groet, Ineke
icon

Beste antwoord door Kim 20 August 2013, 15:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Voor de meeste mensen zijn premium sms-diensten juist ongewenst, en leiden vaak per ongeluk tot (extreem) hoge kosten zonder dat je het door heb.

Verder zou het kunnen kiezen of je het wel of niet gebruikt altijd wel handig zijn. Hier kun je trowuens kijken of je ook ene blokkade aan hebstaan: http://www.payinfo.nl/
Badge +6
Goedendag,
Ik kom tot de ontdekking dat een premium sms dienst niet wordt ondersteund met mijn abonnement.
Hoe en waarom is dit mogelijk, ik kan geen sms sturen naar bijv. 8118!
Hier word ik niet blij van, en dit staat ook niet herkenbaar in jullie leveringsvoorwaarden toen ik overstapte van prepaid naar een abonnement.
Spijt van mijn overstap dus. Hoe kom ik zo snel mogelijk van mijn abonnement bij u af?
met vriendelijke groet, Ineke


Hoi Ineke02,

Het klopt inderdaad wat Larsegast aangeeft: wij hebben standaard de mogelijkheid uit staan voor onze klanten om naar premium sms-diensten te kunnen smsen. Dit om te voorkomen dat er - vaak ongewild - hoge kosten ontstaan.

Reageer