.

Beantwoord

portering niet compleet

  • 8 May 2013
  • 6 reacties
  • 214 Bekeken

Badge
Vandaag 8 mei is mijn nummer overgenomen door simyo, maar vanaf vanmorgen vroeg al is mijn nummer onbereikbaar en krijg ik de melding dat het nummer niet in gebruik is.
Inmidels werkt de oude t-mobile simkaart niet meer en zit ik nog steeds met het tijdelijke nummer van simyo.
Als ik op de site van simyo inlog dan kan ik dat al wel doen met mijn huidige nummer.

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk gefixt kan worden want 1 dag zonder ontvangst is al heel vervelend en dat moet niet veel langer worden.
icon

Beste antwoord door de leon 9 May 2013, 18:56

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
In een andere topic -van gelijke strekking- plaatste iemand dit. Mogelijk is dat de oorzaak. Morgen dus even opnieuw kijken...

ik heb hetzelfde probleem, gebeld met de Simyo helpdesk en kreeg te horen dat er een KPN storing. Ze zouden het probleem hebben gevonden, maar nu nog de backlog moeten doorwerkebm weat hopelijk voor middernacht zou lukken. Vreemd dat ik dit antwioord niet hier aantref. 
Badge
Nou Donderdag morgen nog steeds de melding dat dit nummer niet in gebruik is. 
Tjonge wat een waardeloze toestand, onbereikbaar terwijl ik zo afhankelijk ben van die telefoon.
Reputatie 3
Badge +9
Vervelend om te horen.
Misschien helpt het om je telefoon even uit te zetten voor 10 minuten en dan weer aan.
Anders toch even vrijdag de helpdesk bellen.

Het nummer vanaf mobiel is 1200 (gratis)
En vanaf vastelijn 0800-0232300 (gratis)
Of Twitter @simyoNL
Badge
inmiddels is vandaag mijn nummer in gebruik, ik was al bang dat ik hem kwijt was maar alsnog goed gekomen.
Reputatie 7
Badge +9
Goed dat je het even bent komen melden, merlin1201. Er blijkt sprake geweest te zijn van een vertraging door storing bij KPN.

Veel plezier met bellen.
Reputatie 5
Badge +10
inmiddels is vandaag mijn nummer in gebruik, ik was al bang dat ik hem kwijt was maar alsnog goed gekomen.

Welkom op het forum merlin1201,

Allereerst excuses voor het ongemak. We hebben helaas te maken gehad met een vertraging bij het verwerken van de nummerbehoudgegevens zoals de leon hierboven aangeeft. Bedankt in ieder geval dat je even laat weten dat het nu werkt. Het aan/uit zetten van de telefoon zoals Martijn aan geeft, is vaak de juiste weg naar de oplossing. Echter kon het in dit specifieke geval daarmee niet worden opgelost.

Groetjes,

Alex

Reageer