1 a 2 dagen later krijg ik het bericht nummerbehoud afgewezen, simyo weigert dus medewerking aan simyo, afijn, ik moet dus volgens het forum https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/faq-overstappen-simyo-prepaid-naar-simyo-abonnement-3329/ naar het tabblad overzicht en daar zou letterlijk moeten staan 'overstappen naar Simyo abonnement' maar dat staat daar ook niet, er staat 'Nog meer gemak en goedkoper bellen en mobiel internetten? Stap over naar Sim Only' Wat bij mij twijfels op werpt, namelijk: 'bedoelen ze dit wel?' ik weet het nu nog niet zeker.
Het hele overstappen van prepaid simyo naar een simyo abonnement zou super makkelijk en duidelijk moeten zijn maar dat is het dus niet, ik hoop dat jullie hier iets aan veranderen want het is werkelijk beschamend deze opzet en dan te bedenken dat goedbetaalde mensen zo'n onduidelijk niet goed werkend systeem hebben gecreeerd. Zoiets verwacht je niet van een dochteronderneming van KPN.
( Gaat de betaling pas in als ik ook daadwerkelijk gebruik kan maken van de het abonemment, als dus alles koek en ei is, met mijn eigennummer mobiel internetten etc ? )
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie