.

Beantwoord

Overstappen prepaid naar abonnement

  • 27 January 2013
  • 7 reacties
  • 262 Bekeken

Badge
Beste,

Ik ga een vraag stellen die al heel vaak gesteld is, ik zie overal hetzelfde antwoord voorbij komen maar met deze antwoorden kom ik er niet uit.

Ik wil graag overstappen van simyo prepaid naar een simyo jaar abonnement. 
Na het lezen van andere posts blijkt dat ik moet inloggen bij simyo, prima, done. 
Vervolgens naar het kopje "overzicht", ook dit is nog wel te doen.
Onder dit kopje zou ik een knop, "overstappen naar Simyo abonnement" moeten vinden, echter is deze niet te vinden.

Waar kan ik deze vinden?

groet,
icon

Beste antwoord door Wayne 28 January 2013, 12:50

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Silliej,

Gezien het feit dat jij een Lowcall aansluiting hebt, kan je via de website een abonnement aanvragen en hierbij nummerbehoud aanvragen.
Badge
Beste,

Het is gelukt hoor.
Echter nu wel de vraag wat voor sim ik thuis gestuurd krijg? 
Ik ontvang graag een nano-sim.

groeten,
Badge
Beste,

Het is gelukt hoor.
Echter nu wel de vraag wat voor sim ik thuis gestuurd krijg? 
Ik ontvang graag een nano-sim.

groeten,
Badge
lees iphone 5 sim ipv nano sim
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Silliej,

Je ontvangt na de bestelling van een abonnement altijd een https:// https://forum.simyo.nl/simkaart-86/combi-simkaart-1952/. Je kunt bij je bestelling nog niet aangeven dat je een nano simkaart wilt ontvangen. Deze zul je achteraf zelf moeten aanvragen. Ik zie dat je de nano simkaart inmiddels hebt aangevraagd. Omdat je een nieuwe klant bent, heb ik de kosten voor de vervangende simkaart laten crediteren.

Groetjes,

Alex
Badge
ok super,

Inmiddels het bericht gekregen dat het gegeven simkaart nummer incorrect is?
Ik heb nogmaals mijn simkaart nummer doorgegeven door te reageren op het mailtje dat ik kreeg. Is dit de juiste handelingswijze of moet ik dit ergens anders aangeven?

alvast bedankt voor de moeite!
Badge +1
Hoi Silliej,

Reageren op de afwijzigingsmail is goed. Op deze manier kan afdeling porteringen een nieuw verzoek voor je indienen.

Reageer