.

Beantwoord

Overstappen naar andere provider: simkaartnummer niet herkend op website, hoe kan dit?

  • 22 June 2015
  • 1 reactie
  • 186 Bekeken

Beste lezer,

op dit moment heb ik een een sim only abonnement bij Simyo maar probeer ik
een abonnement af te sluiten bij Ben en wil hier nummerbehoud
bij aanvragen. Bij het invullen van mijn sim kaart nummer krijg
ik echter de melding dat deze niet klopt, terwijl hij wel klopt.
Ik ben contact gehad met de klantenservice van Ben en zij vertelde
mij dat het er een storing is met Simyo waardoor nummerbehoud niet
kan worden aangevraagd. Volgende week ga ik op vakantie en ik
wil graag mijn nieuwe telefoon hiervoor binnen hebben.
Kunt u mij vertellen wanneer de storing verholpen is zodat ik nog op tijd
mijn abonnement kan afsluiten?

Met vriendelijke groet,

Emma van Wijk
icon

Beste antwoord door Naomi 23 June 2015, 15:24

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi EmmavWijk, welkom op het Simyo forum!

Ik begrijp niet zo goed waarom Ben aangeeft dat er bij ons een storing is. Als je op de website van Ben een foutmelding krijgt, dan heeft dat niks met ons te maken. Wij hebben geen invloed op hun website.

Ik vraag mij wel af of je het juiste simkaartnummer hebt doorgegeven 🙂 Je kunt deze controleren op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn gegevens. Je simkaartnummer bestaat uit acht cijfers. Deze kun je ook terugvinden op de achterkant van je Simyo simkaart.

Als het nog niet lukt, dan kun je het beste navraag bij hun doen. Er is bij ons geen storing. En zoals ik al vertelde: wij hebben geen invloed op hun site. Ik begrijp dat je daarnaast gaat overstappen.

Mag ik vragen wat de reden is dat je bij ons weggaat? 😢

Reageer