.

Beantwoord

Overstappen Lowcall - Sim only

  • 14 May 2013
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een abonnement aangevraagt met nummerbehoud, nu vroeg ik mijzelf af aangezien ik een tijdelijk nummer heb gekregen of ik een nieuwe simkaart binnenkrijg met hetzelfde nummer als ik nu heb, of dat ik mijn huidige simkaart gewoon moet blijven gebruiken. 
(ik zat hiervoor ook bij Simyo met Prepaid).
icon

Beste antwoord door Charlene 17 May 2013, 09:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je ontvangst eerst een tijdelijk nummer, op je nieuwe simkaart. Met deze simkaart bel je met een tijdelijk nummer buiten je bundel. Deze tarieven zijn zeer hoog dus hou je belgedrag in de gaten.  Geen internet bestel? zet internet uit op "mijn simyo".
Na 7-10 dagen wordt je eigen nummer overgezet op de nieuwe simkaart en bel je vanuit je bundel. Je zult hierover worden geinformeerd via email
http://www.simyo.nl/klantenservice/nummerbehoud

Je eeerste maand ontvang je niet je volledige bundel mits je op de 1e van de maand start. Het een enander wordt hier uitgelegd.
https://forum.simyo.nl/factuur-65/faq-worden-de-abonnementskosten-op-de-eerste-factuur-berekend-2846/
Badge +8
Ik heb sinds vandaag een abonnement aangevraagt met nummerbehoud, nu vroeg ik mijzelf af aangezien ik een tijdelijk nummer heb gekregen of ik een nieuwe simkaart binnenkrijg met hetzelfde nummer als ik nu heb, of dat ik mijn huidige simkaart gewoon moet blijven gebruiken. 
(ik zat hiervoor ook bij Simyo met Prepaid).


Hoi lexievv,

Jouw oude Lowcall-nummer wordt op 21-5-2013 op je nieuwe simkaart gezet. Die nieuwe simkaart kun je dan gaan gebruiken, vanaf die datum. Je oude simkaart is dan niet meer bruikbaar.
Je abonnement gaat ook op 21-5-2013 in. Je krijgt dan, zoals Martijn® zegt, een deel van de bundel, voor het deel van de maand dat nog over is.
Zou je je nieuwe kaartje voor 21-5 gebruiken met het tijdelijke nummer, dan maak je inderdaad buiten de bundel kosten.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Charlene
Ik heb sinds vandaag een abonnement aangevraagt met nummerbehoud, nu vroeg ik mijzelf af aangezien ik een tijdelijk nummer heb gekregen of ik een nieuwe simkaart binnenkrijg met hetzelfde nummer als ik nu heb, of dat ik mijn huidige simkaart gewoon moet blijven gebruiken. 
(ik zat hiervoor ook bij Simyo met Prepaid).


Hoi lexievv,

Jouw oude Lowcall-nummer wordt op 21-5-2013 op je nieuwe simkaart gezet. Die nieuwe simkaart kun je dan gaan gebruiken, vanaf die datum. Je oude simkaart is dan niet meer bruikbaar.
Je abonnement gaat ook op 21-5-2013 in. Je krijgt dan, zoals Martijn® zegt, een deel van de bundel, voor het deel van de maand dat nog over is.
Zou je je nieuwe kaartje voor 21-5 gebruiken met het tijdelijke nummer, dan maak je inderdaad buiten de bundel kosten.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Charlene


Ja, het is nu duidelijk voor mij, bedankt voor de informatie en de datum van overzetting. ik was nog niet zeker hoe ik daar achter zou gaan komen maar ging er vanuit dat er wel een mailtje verstuurd zou worden.
Badge +8
Ja, het is nu duidelijk voor mij, bedankt voor de informatie en de datum van overzetting. ik was nog niet zeker hoe ik daar achter zou gaan komen maar ging er vanuit dat er wel een mailtje verstuurd zou worden.

Hoi lexievv,

Dat is inderdaad ook de bedoeling. Wij hebben je daar gisteren een mail over gestuurd. Mocht je die niet hebben gekregen, kun je dan even op de Mijn Simyo van je nieuwe simkaartje (tijdelijke nummer) nakijken of je emailadres daar klopt?

Groetjes,

Charlene

Reageer