Skip to main content

.

Vraag

Overstap KPN naar Simyo gaat niet goed, wat kan ik doen?

  • 28 January 2023
  • 26 reacties
  • 349 Bekeken

Beste mensen,

Gister zou ook mijn overstap van KPN naar Simyo hebben moeten plaatsvinden (met nummerbehoud). Dit is echter niet gelukt: het gaat mis bij het bevestigen van het contract na inloggen op Mijn Simyo. Daar krijg ik de melding “Het bevestigen van je contract is niet gelukt, probeer het later opnieuw.” Zie afbeelding.

Inloggen op Mijn Simyo wil niet meer met tijdelijk nummer. Maar op mijn mobiel (Galaxy A41) is nog wel het tijdelijke nummer zichtbaar en niet het te behouden nummer.

Via Whatsapp contact gehad met Farida, maar daar is het nog niet verder gekomen dan het verzoek om cookies en browsergegevens op te schonen. En na drie uur nog een keer dezelfde vraag….  En na twee uur nog geen reactie...

 

26 reacties

Hoi amy, 

Het is me gelukt in te loggen in de app door de sim kaart tijdelijk te verwijderen. gek dat ik wel in de app kan inloggen en niet via de mijnsimyo website. Ik heb de pincode van de sim gevonden, de sim kaart is nu geinstalleerd en ik heb de instellingen van de sim card volgens de aanwijzingen op jullie website aangepast, maar helaas werkt internet nog steeds niet. Weet je waar dat aan kan liggen/wat ik kan checken?

 

thanks

Reageer