Skip to main content
Vraag

Overstap KPN naar Simyo gaat niet goed, wat kan ik doen?

  • 28 January 2023
  • 26 reacties
  • 349 Bekeken

Beste mensen,

Gister zou ook mijn overstap van KPN naar Simyo hebben moeten plaatsvinden (met nummerbehoud). Dit is echter niet gelukt: het gaat mis bij het bevestigen van het contract na inloggen op Mijn Simyo. Daar krijg ik de melding “Het bevestigen van je contract is niet gelukt, probeer het later opnieuw.” Zie afbeelding.

Inloggen op Mijn Simyo wil niet meer met tijdelijk nummer. Maar op mijn mobiel (Galaxy A41) is nog wel het tijdelijke nummer zichtbaar en niet het te behouden nummer.

Via Whatsapp contact gehad met Farida, maar daar is het nog niet verder gekomen dan het verzoek om cookies en browsergegevens op te schonen. En na drie uur nog een keer dezelfde vraag….  En na twee uur nog geen reactie...

 

26 reacties

Reputatie 7

@Jozefien Je staat hierin blijkbaar niet alleen. Helaas ☹️. Dit soort meldingen zijn schering en inslag. 

@Amy @Roeqajja Wat gaat hier nu mis? Dit is niet een op zichzelf staand geval.

Jozefien, morgen zal een van de dames een reactie geven. Houd je topic goed in de gaten.

Reageer