Skip to main content

.

Op 29-06-2024 werd mijn prepaidnummer van Odido *7848 overgezet naar Simyo. Dat verliep goed!

Echter, door een fout van Simyo bij het aanvragen van de portering kreeg ik van Odido een nieuw, volledig willekeurig prepaidnummer toegewezen, waar ik absoluut niet om gevraagd heb. Aan DIT nummer werd mijn resterende beltegoed gekoppeld (een behoorlijk bedrag). Hierdoor kon ik het bedoelde beltegoed niet laten terugstorten op mijn rekening. De mederwerkster van Odido van zeer welwillend en meedenkend en heeft een en ander in gang gezet middels een casenummer in de hoop dat het resterende beltegoed alsnog aan mij teruggestort word.

En dit terwijl de fout niet bij Odido lag, maar bij de aanvraagprocedure van Simyo.

Hoi @Cees1952,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je nummerbehoud niet helemaal is gegaan zoals jij hebt gewenst.

Wij hebben jouw aansluiting opgezocht in ons systeem. Wij zien dat je zelf tijdens de bestelling hebt gekozen voor deze manier van nummerbehoud: het contract bij je huidige provider laten doorlopen (met een ander nummer dus) en je nummer zo snel mogelijk naar Simyo overzetten. Je kunt namelijk kiezen uit 3 opties voor nummerbehoud tijdens het plaatsen van een bestelling. Het zou kunnen dat je hier per ongeluk voor hebt gekozen maar dit is dus geen fout geweest vanuit Simyo.

Ik zie dat wij ook een review van je binnen hebben gekregen met precies dezelfde tekst. Ik kan het begrijpen dat je baalt dat het mis is gegaan, maar het is niet de bedoeling om contact op te nemen via meerdere kanalen omtrent hetzelfde probleem. Mocht je verder nog vragen hebben dan wil ik je vragen om dit via één kanaal te behouden om verwarring te voorkomen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer