.

Beantwoord

Over stap naar Vodafone

  • 7 November 2012
  • 3 reacties
  • 258 Bekeken

Hallo

Vorige week woensdag heb ik een abonnement afgesloten bij vodafone, met nummer behoud. En dit is goedgekeurd door simyo.
Vanaf vandaag iS mijn telefoonnummer overgezet. Je hebt toch 1 maand opzeg termijn bij simyo? Hoe kan het dan zijn dat jullie nu al mijn telefoon nummer hebben vrij gegeven, dat snap ik niet. En is het nu dan ook al opgezegd en moet ik de maand november dan ook nog betalen.
Vanaf vandaag is mijn simyo simkaart niet meer actief.

Ik hoor graag van u

Groet,

Baris
icon

Beste antwoord door Arie 9 November 2012, 10:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste Baris,

Het klopt dat je nummer inmiddels is overgezet. Ook klopt het dat je bij ons een mand opzegtermijn hebt. Om deze reden zullen wij de hele maand november in rekening brengen. Hierna is het abonnement opgezegd. Je zal dus nog één factuur van ons ontvangen.

groetjes,

Arie
Oke bedankt voor de uitleg

groet

Baris
Badge +2
Beste Baris,

Graag gedaan. Als je verder nog vragen hebt kan je die altijd stellen.

Groetjes,

Arie

Reageer