Hallo
Vorige week woensdag heb ik een abonnement afgesloten bij vodafone, met nummer behoud. En dit is goedgekeurd door simyo.
Vanaf vandaag iS mijn telefoonnummer overgezet. Je hebt toch 1 maand opzeg termijn bij simyo? Hoe kan het dan zijn dat jullie nu al mijn telefoon nummer hebben vrij gegeven, dat snap ik niet. En is het nu dan ook al opgezegd en moet ik de maand november dan ook nog betalen.
Vanaf vandaag is mijn simyo simkaart niet meer actief.
Ik hoor graag van u
Groet,
Baris
Bladzijde 1 / 1
Beste Baris,
Het klopt dat je nummer inmiddels is overgezet. Ook klopt het dat je bij ons een mand opzegtermijn hebt. Om deze reden zullen wij de hele maand november in rekening brengen. Hierna is het abonnement opgezegd. Je zal dus nog één factuur van ons ontvangen.
groetjes,
Arie
Het klopt dat je nummer inmiddels is overgezet. Ook klopt het dat je bij ons een mand opzegtermijn hebt. Om deze reden zullen wij de hele maand november in rekening brengen. Hierna is het abonnement opgezegd. Je zal dus nog één factuur van ons ontvangen.
groetjes,
Arie
Oke bedankt voor de uitleg
groet
Baris
groet
Baris
Beste Baris,
Graag gedaan. Als je verder nog vragen hebt kan je die altijd stellen.
Groetjes,
Arie
Graag gedaan. Als je verder nog vragen hebt kan je die altijd stellen.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.