.

Beantwoord

Oude simkaart tijdelijk nemen

  • 25 April 2013
  • 6 reacties
  • 248 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik wou vragen of het de aankomende week ook mogelijk is mijn oude sim weer in mijn mobiel te doen, omdat ik moet smsen naar het buitenland en dit nog al veel kost bij Simyo, wil ik weer tijdelijk overstappen. Is dit mogelijk?

Groet, 
icon

Beste antwoord door Natascha 26 April 2013, 14:00

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +1
Je kan maandelijks opzeggen bij simyo, weet niet met wat voor kaart je wil sms'en is het een preypaid kaartje dan lijkt me dat geen probleem vewissel je gewoon tijdelijk je sim kaartje maar neem aan dat moderator je nog beter kan helpen
Badge
Je kan maandelijks opzeggen bij simyo, weet niet met wat voor kaart je wil sms'en is het een preypaid kaartje dan lijkt me dat geen probleem vewissel je gewoon tijdelijk je sim kaartje maar neem aan dat moderator je nog beter kan helpen


Ja wil hem de 1ste week van de vakantie even omwisselen met me oude prepaid. 
Badge +6
Hallo,

Ik wou vragen of het de aankomende week ook mogelijk is mijn oude sim weer in mijn mobiel te doen, omdat ik moet smsen naar het buitenland en dit nog al veel kost bij Simyo, wil ik weer tijdelijk overstappen. Is dit mogelijk?

Groet, 


Hoi Rick2398,

Het is niet mogelijk om tijdelijk over te stappen naar een andere provider en dan weer terug te gaan naar Simyo. Ik zie dat je een jaar abonnement hebt bij Simyo. Wanneer je wilt uitporteren dan dien je een afkoopsom te betalen.

@ Erickiel bedankt voor het meedenken.
Badge
Hallo,

Ik wou vragen of het de aankomende week ook mogelijk is mijn oude sim weer in mijn mobiel te doen, omdat ik moet smsen naar het buitenland en dit nog al veel kost bij Simyo, wil ik weer tijdelijk overstappen. Is dit mogelijk?

Groet, 


Hoi Rick2398,

Het is niet mogelijk om tijdelijk over te stappen naar een andere provider en dan weer terug te gaan naar Simyo. Ik zie dat je een jaar abonnement hebt bij Simyo. Wanneer je wilt uitporteren dan dien je een afkoopsom te betalen.

@ Erickiel bedankt voor het meedenken.


Kan ik niet een weekje mijn Vodafone Prepaid weer gebruiken?
De tarieven naar buitenland smsen bij Simyo is niet normaal hoog. 
Badge +1
Je kan gewoon je simyo kaartje eruit halen en je Vodafone kaart er een weekje indoen je ABO blijft bij simyo doorlopen dat je Een weekje simyo niet gebruikt kan geen kwaad alleen je hebt wel een andere telefoonnummer
Badge +6
Kan ik niet een weekje mijn Vodafone Prepaid weer gebruiken?
De tarieven naar buitenland smsen bij Simyo is niet normaal hoog. 


Hoi Rick2398,

Zoals Erickiel aangeeft kan je wel gebruik maken van een simkaart van Vodafone alleen heb je dan een ander telefoonnummer.
Het is niet mogelijk om voor die ene week met je eigen telefoonnummer gebruik te maken van een simkaart van Vodafone.

@ Erickiel bedankt voor het meedenken.

Reageer