.

Beantwoord

Opzeggen abonnement - moet ik zelf nog stappen ondernemen

  • 6 December 2013
  • 4 reacties
  • 568 Bekeken

Goedenavond,

Vorige maand heb ik Prepaid aangevraagd bij Simyo en doorgegeven dat ik mijn nummer wil behouden.
Ik heb een keurige mail van Simyo ontvangen waarin vermeld wordt dat dit door mijn vorige provider (T-Mobile) is goedgekeurd. Zelf heb ik mijn abonnement NIET opgezegd bij T-Mobile, dit zou door Simyo verzorgd worden.

Bij  'Status nummerbehoud'  zie ik staan:

Antwoord van je vorige provider:
Je nummerbehoud aanvraag is goedgekeurd, je overstapdatum naar Simyo is: 14-01-2014

Abonnement opgezegd:
Nee

Mijn vraag aan u:
Wat houdt dit Nee in?
Betekent dit mogelijk dat ik toch zelf nog stappen moet ondernemen??

Vriendelijke groet Janny
icon

Beste antwoord door RicoK 6 December 2013, 20:10

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Bij nummerbehoud wordt de opzegging verzorgd door de nieuwe provider. Vooral niet zelf opzeggen, omdat dan het nummer mogelijk kan komen te vervallen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi *Janny*, welkom op het Simyo forum :)

Zoals RicoK al aangeeft, de opzegging wordt in dit geval door ons verzorgd. Zeg het vooral nu niet zelf op. Op de dag dat je nummer wordt overgezet naar Simyo komt dat nummer bij je oude provider te vervallen. Dat abonnement is dan ook beëindigd.

Dat er op dit moment 'Nee' staat, zal te maken hebben met het feit dat het nog geen 14 januari is.

Maak je geen zorgen. Ik heb het gedubbelcheckt: je nummerbehoud staat gewoon gepland op 14 januari en je oude abonnement is dan ook ten einde.


RicoK; dank voor het meedenken!
RicoK en -Ernst hartelijk dank voor jullie snelle reactie!!:) 
Jullie antwoord stelt mij al weer gerust.

Fijn dat je het nog even voor me hebt nagekeken -Ernst.  Mijn telefoonnummer stampt nog uit de allereerste 'Ben-tijd' en ik zou dat niet graag kwijt willen raken.

Met een gerust(er) hart wacht ik nu 14 januari af.

Vriendelijke groet
Janny




 
Badge +8
RicoK en -Ernst hartelijk dank voor jullie snelle reactie!!:) 
Jullie antwoord stelt mij al weer gerust.

Fijn dat je het nog even voor me hebt nagekeken -Ernst.  Mijn telefoonnummer stampt nog uit de allereerste 'Ben-tijd' en ik zou dat niet graag kwijt willen raken.

Met een gerust(er) hart wacht ik nu 14 januari af.

Vriendelijke groet
Janny




 


Hoi *Janny*,

Ik heb het nog even nagevraagd. Dat Nee, daar bedoelen we mee dat jij niet zelf al had opgezegd. Dat maakt uit voor de aanvraag.
Dus eigenlijk moet daar iets staan als: Had je zelf al opgezegd? Nee
Is inderdaad niet zo duidelijk zo, en je bent ook niet de eerste die het vraagt, dus ik ga vragen of ze dat anders kunnen formuleren.
Dankjewel dus :)

Groetjes,
Charlene

Reageer