.

Vraag

Opzeggen abonnement

  • 7 November 2012
  • 3 reacties
  • 256 Bekeken

Badge
Hallo,

Op 4 november heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone. Zij zorgen ervoor dat mijn simyo abonnement opgezet wordt. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en ik zou graag daar de status van willen weten. Mij is verteld dat er binnen 7 dagen actie werd ondernomen. Ik heb alleen van simyo nog niets vernomen. Kunnen jullie mij iets meer informatie verschaffen hierover?

Alvast bedankt!

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Bartgemert,

Jouw aanvraag voor nummerbehoud is ingediend met een verkeerd simkaartnummer en om deze reden afgewezen. Indien je de aanvraag opnieuw in wenst te dienen kan dat via Vodafone.
Badge
Waar kan ik het juiste simkaartnummer vinden? Gewoon op m'n simkaart?

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Badge +1
Hey Bartgemert,

Deze kan je inderdaad op jouw simkaart vinden. Ik heb jou voor de zekerheid ook een privebericht toegestuurd met daarin jouw simkaartnummer.

Reageer