.

Beantwoord

Ontvangen van vreemde sms'jes

  • 16 August 2013
  • 1 reactie
  • 1363 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
De laatste tijd krijg ik af en toe vreemde sms'jes. Hebben meerdere personen hier mee te maken gehad?

Van: +44 7939 580851

Bericht: Congratulations! Your mobile# have won One Million Pounds with Draw# 294 647 5124 For more info & claims, contact our office on: claims_director01_roger@rogers.com

Vind het uitermate vreemd namelijk. Zou graag zien dat simyo dit nummer blokkeert.
icon

Beste antwoord door Natascha 19 August 2013, 09:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
De laatste tijd krijg ik af en toe vreemde sms'jes. Hebben meerdere personen hier mee te maken gehad?

Van: +44 7939 580851

Bericht: Congratulations! Your mobile# have won One Million Pounds with Draw# 294 647 5124 For more info & claims, contact our office on: [email]claims_director01_roger@rogers.com[/email]

Vind het uitermate vreemd namelijk. Zou graag zien dat simyo dit nummer blokkeert.


Hoi Kobes,

Vervelend om te lezen dat je vreemde sms'jes ontvangt. Het is helaas niet mogelijk om op het netwerk het telefoonnummer te blokkeren. Wellicht is het is wel mogelijk om het telefoonnummer in je toestel te blokkeren. Ik raad je aan om hiervoor de handleiding van je toestel hiervoor te raadplegen.

Reageer