.

Beantwoord

Onjuist Nummer

  • 14 September 2012
  • 5 reacties
  • 458 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Goedenavond,

Vandaag heb ik mijn simkaar en dergelijke gekregen van Simyo. Hierbij heb ik GEEN nummerbehoud gekozen en dus heb ik een nieuwe telefoonnummer.  Alles is verder geactiveerd en het werkt prima.
Behalve  één ding, als iemand mij belt op mijn nieuwe nummer, krijgt hij/zij te horen dat mijn nummer onjuist is.

Is dit tijdelijk omdat dit een nieuwe nummer is en eerst moet worden verwerkt? of is dit iets wat vanzelf voorbij gaat?

Groetjes,

CyC
icon

Beste antwoord door Natascha 15 September 2012, 10:02

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Goedenavond,

Vandaag heb ik mijn simkaar en dergelijke gekregen van Simyo. Hierbij heb ik GEEN nummerbehoud gekozen en dus heb ik een nieuwe telefoonnummer.  Alles is verder geactiveerd en het werkt prima.
Behalve  één ding, als iemand mij belt op mijn nieuwe nummer, krijgt hij/zij te horen dat mijn nummer onjuist is.

Is dit tijdelijk omdat dit een nieuwe nummer is en eerst moet worden verwerkt? of is dit iets wat vanzelf voorbij gaat?

Groetjes,

CyC


Beste xCyC,

Welkom op het forum!

Wanneer je de simkaart hebt geactiveerd duurt het even voordat de simkaart volledig is geregistreerd op het netwerk.
Kan je me laten of mensen je nu wel kunnen bereiken.
Beste Natascha,

Bedankt voor je antwoord. Tot op heden blijven mensen te horen te krijgen dat mijn nummer onjuist is.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi xCyC,

Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen. Het telefoonnummer gaat gewoon over. Ik krijg dus niet te horen dat het nummer onjuist is. Werkt het inmiddels wel?

Groetjes,

Alex
Hey Alex,

Klopt! Volgens mij werkt het nu gewoon prima! Stom van me omdat hier niet neer te zetten!

Bedankt voor jullie hulp!

xCyC
Badge +2
Beste xCyC,

Dat is fijn om te horen. Als je verder nog vragen hebt kan je deze altijd stellen.

Groetjes,

Arie

Reageer