.

Beantwoord

Onduidelijkheid over nummerbehoud

  • 15 August 2012
  • 3 reacties
  • 548 Bekeken

Ik heb van Simyo een mail gekregen dat mijn nummer op 27-08-2012 wordt overgezet van KPN naar Simyo.

Nu kreeg ik vandaag echter een brief van KPN dat op 25-08-2012 mijn nummer wordt afgesloten.

Hoe werkt dit nu precies? Duurt het overzetten 2 dagen en kan ik 2 dagen geen gebruik maken van mijn nummer?
icon

Beste antwoord door Natascha 16 August 2012, 16:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Beste Roy_04,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je laten nakijken door de afdeling nummerbehoud. De datum die Simyo heeft doorgekregen is 27-8.
Het nummerbehoud duurt geen 2 dagen. Ik raad je contact op te nemen met de KPN en te vragen waarom 25 augustus in de brief staat vermeld als datum.
Zojuist gebeld met KPN en zij geven aan dat het overzetten 2 dagen kan duren en dat ik voor meer informatie bij Simyo moet zijn. Zij geven aan verder niks van doen te hebben met het nummerbehoud. Een verdere verklaring voor 25-08 hadden zij ook niet.

Ik heb nu dus 2 partijen die naar elkaar verwijzen. Ik wil graag weten hoe het zit want ik wil absoluut mijn huidige nummer niet kwijt.

Is het dan mogelijk dat mijn nummer per 25-08 wordt overgezet?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Roy_04,

Wij hebben een bevestiging van de nummerbehoud afdeling van KPN gekregen dat het telefoonnummer per 27/8 wordt over gezet. 25/8 kan technisch gezien ook niet, omdat deze datum in het weekend valt. Providers voeren geen nummerbehoud aanvragen uit in het weekend.

Groetjes,

Alex

Reageer