Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactieOmzetten van pre-paid naar SIM-only abo
Ik heb reeds een week geleden via MijnSimyo mijn pre-paid nummer omgezet naar een SIM-only abonnement met internet (en nummerbehoud) vanwege de aanschaf van een Smartphone. Ondank dat Simyo aangeeft dit binnen 24 uur te regelen is het nog steeds niet geregeld. Ticket aangemaakt maar daar wordt simpelweg niet op gereageerd (ticketnummer #257143). Echt zeer klantonvriendelijk en mijn beltegoed gaat er zeer snel doorheen vanwege het internetgebruik op mijn smartphone. Weet niet of meer mensen de hebben dat het omzetten gewoon veel langer duurt dan beloofd?
Duurt allemaal erg lang ja.. lees alleen maar klachten over Simyo.. Ik ben nu afgesloten omdat ik (naar mijn mening) onterecht buiten mn bundel op internet heb gezeten ong. 4 uurtjes kost dus 95 euro...
Klopt
Duurd lang
Sluit mij bij je klacht aan
Luisige klantenservice
Duurd lang
Sluit mij bij je klacht aan
Luisige klantenservice
Welkom op het forum ivonne,
Volgens onze gegevens is jouw prepaid aansluiting inmiddels over gezet naar een abonnement. Zou je even kunnen bevestigen dat alles goed is verlopen?
Volgens onze gegevens is jouw prepaid aansluiting inmiddels over gezet naar een abonnement. Zou je even kunnen bevestigen dat alles goed is verlopen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.