.

Beantwoord

Omzetten van pre-paid naar SIM-only abo

  • 22 October 2012
  • 3 reacties
  • 623 Bekeken

Ik heb reeds een week geleden via MijnSimyo mijn pre-paid nummer omgezet naar een SIM-only abonnement met internet (en nummerbehoud) vanwege de aanschaf van een Smartphone. Ondank dat Simyo aangeeft dit binnen 24 uur te regelen is het nog steeds niet geregeld. Ticket aangemaakt maar daar wordt simpelweg niet op gereageerd (ticketnummer #257143). Echt zeer klantonvriendelijk en mijn beltegoed gaat er zeer snel doorheen vanwege het internetgebruik op mijn smartphone. Weet niet of meer mensen de hebben dat het omzetten gewoon veel langer duurt dan beloofd?
icon

Beste antwoord door Wayne 24 October 2012, 13:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Duurt allemaal erg lang ja.. lees alleen maar klachten over Simyo.. Ik ben nu afgesloten omdat ik (naar mijn mening) onterecht buiten mn bundel op internet heb gezeten ong. 4 uurtjes kost dus 95 euro...
Klopt
Duurd lang
Sluit mij bij je klacht aan
Luisige klantenservice
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum ivonne,

Volgens onze gegevens is jouw prepaid aansluiting inmiddels over gezet naar een abonnement. Zou je even kunnen bevestigen dat alles goed is verlopen?

Reageer