Skip to main content

.

Beantwoord

nummerbehouden, hoe doe ik dat?

• 28 augustus 2024
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Goeiemiddag.

ik heb via belsimpel 50+mobiel abonnement aangevraagd en mijn abonnement vanaf 29januari kan het eerder het nummerbehouden 

Beste antwoord door Ashley

Hoi @Ahmed40,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Zoals @JanD aangaf kan je kosteloos overstappen als je contractvrij bent of vanaf einddatum contract. Bedankt voor je hulp! ðŸ˜Š

Ik zie dat je contract nog tot eind januari 2025 loopt. Mocht je dus eerder willen overstappen kan dit alleen met afkoop. Deze bestaat uit de resterende maanden x abonnementskosten. Dit kan je aanvragen via de nieuwe provider.

Groetjes,
Ashley

Bekijk originele reactie

2 reacties

• 819 reacties
  • 28 augustus 2024

Je kunt bij een andere provider een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud, dat moet je bij die provider wel meteen aangeven @Ahmed40 Die provider vraagt dan aan Simyo wanneer je weg kunt.

Als je bij Simyo contractvrij bent heb je 1 maand opzegtermijn, zit je nog binnen een contract kun je pas overstappen per einde contract datum.

Wil je binnen een contract overstappen, moet je het contract afkopen.

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • antwoord
  • 29 augustus 2024

Hoi @Ahmed40,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Zoals @JanD aangaf kan je kosteloos overstappen als je contractvrij bent of vanaf einddatum contract. Bedankt voor je hulp! ðŸ˜Š

Ik zie dat je contract nog tot eind januari 2025 loopt. Mocht je dus eerder willen overstappen kan dit alleen met afkoop. Deze bestaat uit de resterende maanden x abonnementskosten. Dit kan je aanvragen via de nieuwe provider.

Groetjes,
Ashley

Reageer