Skip to main content

.

Vandaag de overstap van KPN naar Simyo. Sinds 9 uur vanochtend geen bereik meer. De Simyo simkaart is nog niet geactiveerd. Hoe lang gaat dit duren, heel vervelend en begint al lekker😏

Hoi @Jana23

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je nummer nog niet is overgezet naar ons! Ik ben even met je mee gaan kijken en zie dat dit is vanwege een technische error.. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Ik zie dat je hetzelfde hebt vermeldt onder dit topic. Mijn collega @Amy heeft je gevraagd om haar een privébericht te sturen. Ik wil je er vriendelijk op wijzen dat het niet helemaal de bedoeling is om onder meerdere topics dezelfde vraag te stellen om verwarring te voorkomen 🙂.  Er wordt momenteel hard gewerkt aan een oplossing voor dit probleem, nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

Groetjes,
Roeqajja


Krijg ik bericht wanneer het gelukt is?


Hoi @Jana23,

Ik heb zojuist gereageerd op jou privébericht met uitleg over hoe nu verder 😊.

Groetjes,
Amy


Reageer