.

Vraag

Nummerbehoud werkt niet

  • 30 August 2012
  • 2 reacties
  • 318 Bekeken

Beste,

Eerst maar even klagen, jullie telefonische bereikbaarheid is echt waardeloos, ik had beter verwacht van een telecombedrijf.

Nu mijn echte probleem.

Via de mail heb ik een mailtje gekregen dat mijn oude nummer gewoon kon worden behouden en zou een paar dagen geleden omgezet worden. Helaas krijg ik te horen dat het nummer niet bestaat als ik dit bel, hoe kan dit en kunnen jullie dit svp z.s.m. oplossen?

Mvg,
Sander

2 reacties

Zo blijkt maar weer dat de service van Simyo echt extreem slecht is. Telefonisch vrijwel niet bereikbaar en ook via het forum kan ik geen enkele reactie krijgen. Ik begin toch wel erg te twijfelen of ik er goed aan heb gedaan om voor Simyo te kiezen.
Badge +6
Beste,

Eerst maar even klagen, jullie telefonische bereikbaarheid is echt waardeloos, ik had beter verwacht van een telecombedrijf.

Nu mijn echte probleem.

Via de mail heb ik een mailtje gekregen dat mijn oude nummer gewoon kon worden behouden en zou een paar dagen geleden omgezet worden. Helaas krijg ik te horen dat het nummer niet bestaat als ik dit bel, hoe kan dit en kunnen jullie dit svp z.s.m. oplossen?

Mvg,
Sander


Beste Sander980,

Ik heb het nagekeken in het systeem en het nummerbehoud heeft plaatsgevonden. Daarnaast zie ik dat je reeds gebruik maakt van de aansluiting.

Reageer